MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Najmłodsi łodzianie skakali o tyczce z Moniką Pyrek na stadionie RKS w Łodzi. Zdjęcia

Najmłodsi łodzianie skakali o tyczce z Moniką Pyrek na stadionie RKS w Łodzi. Zdjęcia

Papszun One wraca do Częstochowy. Przypominamy najlepsze memy o trenerze

Papszun One wraca do Częstochowy. Przypominamy najlepsze memy o trenerze

Polecamy

Publiczna toaleta wzbudza w tobie niepokój? Ta fobia może mieć poważne konsekwencje

GORĄCY TEMAT
Publiczna toaleta wzbudza w tobie niepokój? Ta fobia może mieć poważne konsekwencje

Klęska na maturze z historii. Poziom rozszerzonych egzaminów przerasta maturzystów

Klęska na maturze z historii. Poziom rozszerzonych egzaminów przerasta maturzystów

Obierasz ogórki w ten sposób? Sprawdź, czy popełniasz popularny błąd

Obierasz ogórki w ten sposób? Sprawdź, czy popełniasz popularny błąd